Ovim tekstom definisana su opšta pravila korišćenja i kupovine na web sajtu www.mavobags.rs

MavoBags zadržava pravo promene uslova korišćenja zavisno od promene u ponudi svojih usluga i(li) važeće zakonske regulative. Kupac je u obavezi da pre svake kupovine proveri informacije vezane za uslove poslovanja. Korišćenjem sajta, kupac je saglasan sa uslovima korišćenja i kupovine, što potvrđuje kupovinom.

Sva naručena roba putem web prodavnice Prodavca obavezujuća je za Kupca i Prodavca istovremeno, i ne može biti otkazana ili izmenjena bez prethodnog dogovora obe strane.

Kupac se obavezuje da će tokom naručivanja robe preko web prodavnice Prodavca pratiti sledeće korake:

  1. Izbor artikla
  2. Izbor odgovarajuće varijacije (veličine, boje i sl.) artikla
  3. Izbor količine
  4. Prijava ili upisivanje ličnih podataka
  5. Pregled svih podataka, kontrola i prihvatanje porudžbine i Opštih uslova korišćenja i kupovine
  6. Zaključenje porudžbine
  7. Plaćanje putem izabranog metoda plaćanja
  8. Preuzimanje robe

Prodavac ima obavezu da po prijemu porudžbine pošalje email Kupcu sa potvrdom porudžbine, koja sadrži naziv, cenu i količinu poručenih artikala, ukupan iznos za uplatu, izabrani način plaćanja i dostave, kao i podatke o adresama koje je Kupac uneo za dostavu pordužbine.

Prodavac se obavezuje da će robu poslati Kupcu u roku od 3 radna dana, računajući od dana porudžbine u slučaju plaćanja pouzećem, tj. od dana prijema uplate u slučaju plaćanja na račun Prodavca, i metodom dostave koju je odabrao Kupac. U slučaju nemogućnosti otposlanja robe, Prodavac je dužan da Kupca obavesti u roku ne dužem od 3 radna dana, računajući od dana porudžbine.

Rok od 3 radna dana ne važi za robu koja se izrađuje po porudžbini, posebnim zahtevima kupca i po meri, već se taj rok produžava za naznačeno vreme potrebno za izradu takve robe.

Prodavac ne može preuzeti odgovornost za bilo kakve nepredviđene troškove nastale zbog kašnjenja u dostavi i preuzimanju naručene robe od strane Kupca.

Kupac ima obavezu da Prodavcu dostavi tačne podatke za račun i isporuku robe (ime i prezime, puna adresa za dostavu, veličina, model i količina artikla). Ukoliko Kupac navede pogrešne lične podatke ili email adresu u procesu kupovine, Prodavac ne može snositi odgovornost za probleme u dostavljanju ili preuzimanju naručene robe.

U slučaju da Kupac izvrši uplatu iznosa koji je manji od ukupnog iznosa porudžbenice, smatraće se da kupoprodaja nije zaključena, a uplaćeni novac će biti vraćen Kupcu.

Prilikom preuzimanja robe, Kupac je dužan da proveri kvalitet i stanje dostavljene robe.

Ukoliko na paketu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahteva se da se napravi zapisnik o reklamaciji.

Sve eventualne reklamacije biće rešavane u skladu sa Uslovima za reklamacije i povraćaj robe. O Uslovima za reklamacije i povraćaj robe možete saznati ovde.
Za sve sporove između Prodavca i Kupca koji ne mogu biti rešeni sporazumno i u duhu dobre poslovne saradnje nadležan je sud u Beogradu.

MavoBags je odgovorn za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2. godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi MavoBags.

Osnovni podaci o firmi

Radionica za izradu torbi i nakita

SZOTR Air Zak, Mirijevski Venac 23 11000 Beograd

Tel. +381 69696922

Matični broj: 53361099

Poreski broj (PIB) : 105808737

Email -Bagsmavo@gmail.com

Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

Kontakt podaci – korisnički servis

Korisnički servis MavoBags – 069696922 

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Svi podaci o Kupcu smatraju se poverljivim i ne mogu se ustupati trećim licima.

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. 

Zaštita privatnosti korisnika

U ime MavoBags.rs obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih
naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i
podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući
mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške
kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni MavoBags.rs (i poslovni
partneri) odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 

Uslovi za povraćaj robe

Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu, bez navođenja razloga odustane od ugovora, sem ukoliko je poručena i dospela roba izrađena po posebnim zahtevima potrošača, po meri, ili personalizovana.

Kupac ostvaruje ovo pravo slanjem izjave o odustanku od ugovora i povraćajem robe Prodavcu najkasnije u roku od 14 dana od dana dospeća robe u državinu Kupca. Prodavac je dužan da bez odlaganja obavesti Kupca o prijemu ove izjave. Molimo Vas da nas pre vraćanja robe imejlom obavestite o odustanku od ugovora. Prodavac vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je Potrošač koristio u prvobitnoj transakciji. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća ili dok Potrošač ne dostavi dokaz o slanju robe Prodavcu.

Kupac mora vratiti proizvod nekorišćen, neoštećen i u originalnoj ambalaži, sa priloženim originalnim računom i obrascem o odustanku od ugovora.

Obrazac o odustanku od ugovora možete preuzeti ovde.

Troškove vraćanja robe snosi Kupac, sem u slučajevima kada je primljeni proizvod neispravan ili pogrešan.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Procenat oštećenja utvđuje ovlašćeno lice u MavoBags , te se za utvrđeni procenat umanjuje iznos koji se vraća potrošaču. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca u tolikoj meri da se proizvod više ne može prodavati, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Prodavac je dužan da bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od Kupca, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.

Molimo vas da obrazac „Izjave o odustanku od ugovora“ zajedno sa robom koju vraćate dostavite  na adresu Prodavca:MavoBags Mirijevski Venac 23, 11000 Beograd.

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mavobags.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. 

Ukoliko je Kupac proizvode platio prilikom preuzimanja u gotovini, Prodavac se obavezuje se da će novac uplatiti na tekući račun Kupca.

Izjava o PDV-u

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih
troškova.

Isporuka

Srbija:

Sve poručene proizvode šaljemo u roku od 24h, radnim danima, sem ako nije drugačije naznačeno. Dostavu vršimo posredstvom kurirske službe PostExpress na celoj teritoriji Srbije, standardnom uslugom “danas za sutra do 19h”.

Troškovi dostave za porudžbine do 5000RSD iznose 200RSD za kupovine plaćene platnim karticama, a za iznose preko 5000RSD dostava na području Srbije je besplatna. Za porudžbine ispod 5000RSD koje Kupac izabere da plati pouzećem, troškovi dostave će biti naplaćeni od strane PostExpressa po njihovom važećem cenovniku, a biće uvećani za naknadu prenosa otkupne pošiljke i prenosa novca. Važeći cenovnik PostExpress kurirske službe pogledajte ovde.

Bićete obavešteni e-mailom kada vaša porudžbina bude poslata. Dostava se vrši PostExpress uslugom u roku od 24h od otposlanja pošiljke.

Ako imate posebne zahteve vezane za uručenje pošiljke, molimo vas da ih napomenete prilikom poručivanja. MavoBags će ove zahteve proslediti kurirskoj službi, ali ne može da garantuje da će ovi zahtevi biti ispunjeni.

Od trenutka preuzimanja pošiljke od strane kurirske službe, svu odgovornost preuzima služba koja vrši isporuku, i MavoBags je oslobođen odgovornosti vezane za eventualna kašnjenja pošiljki, vreme isporuke pošiljki, i oštećenja pošiljki nastala u transportu. Molimo vas da sva pitanja i primedbe vezane za isporuku uputite direktno kurirskoj službi PostExpress.

Međunarodna dostava:

MavoBags vrši dostavu izvan Srbije posredstvom poštanske službe za međunarodnu dostavu pošiljaka. Sve poručene proizvode šaljemo u roku od 3 radna dana, sem ako nije drugačije naznačeno. Isporuka se vrši u roku od 10 radnih dana od dana otposlanja pošiljke za teritoriju Evrope, ili 15-20 radnih dana za ostale delove sveta.

MavoBags nije odgovoran za dažbine koje mogu nastati kao posledica carinskih propisa u zemlji destinacije. Molimo vas da proverite carinske propise u državi u kojoj primate pošiljku pre porudžbine.

Od trenutka preuzimanja pošiljke od strane kurirske službe, svu odgovornost preuzima služba koja vrši isporuku, i MavoBags je oslobođen odgovornosti vezane za eventualna kašnjenja pošiljki, vreme isporuke pošiljki, i oštećenja pošiljki nastala u transportu.

Reklamacije

Član 1
Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta mavobags.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2
Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji putem interneta na sajtu mavobags.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3
Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 24 meseca od dana kupovine.
Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4
Zahtev za reklamaciju može se dostaviti samo elektronskom  poštom na sledeću adresu bagsmavo@gmail.com
Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan:
    – u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste
    – proizvod koji reklamira da vrati u originalnom pakovanju
    – dostavi račun
    – dostavi potpisani nalog za ispravku.


Član 5
Kupac nema pravo na prigovor ako je:
    – propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika;
    – nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom ili krivicom drugih;
    – kupio proizvod na rasprodaji;
    – kupio proizvod sa nedostatkom po sniženoj ceni;
    – promenio odluku o izboru atrikla.

Član 6
Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 8 dana od dana prijema iste.


Član 7
U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na:
– zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod;
– vraćanje iznosa cene plaćene po priloženom računu;
– otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Član 8

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu će novac biti uplaćen na tekući račun. Kupac koji je predhodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Mavo Bags je u obavezi da povraćaj vrši preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedene načine i nije moguće poslati novac po kuriru u gotovini.

Član 9
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja.